Wednesday, July 1, 2015

Download Now Min søsters børn i Ægypten (2004) Online Streaming

Min søsters børn i Ægypten Online Streaming


Min søsters børn i Ægypten


Storyline Min søsters børn i Ægypten

Da far ved et uheld ikke kommer med flyet, ender Blop, Pusle, Jan, Michael og Amalie alene i Ægypten. De står pludselig i Cairos lufthavn med en hjemsendelsestrussel hængende over hovedet. Gode råd er dyre. Men ved skæbnens gunst (eller ugunst) var Fru Flinth også med samme fly. Udsigten til at de 5 børn alligevel ikke skal opleve den bade-ferie, de har glædet sig til i måneder, bliver for meget for Fru Flinth. Hårdt presset af børnene og omstændighederne påtager hun sig modvilligt ansvaret for at passe på dem en uges tid, men på den betingelse at børnene vil deltage i Fru Flinths Kunst og Kultur ferie frem for deres planlagte badeferie. Og så kan det nok være, at børnene skal til at være kreative for at lokke Fru Flinth ud på nye løjer frem for på museumsbesøg.







Min søsters børn i Ægypten


Movie details Min søsters børn i Ægypten


Release : 2004-10-08

Genre : Comedy, Family

Runtime : 79

Company : Moonlight Filmproduction


Cast


Lotte Merete AndersenasIrene Flinth
Niels OlsenNiels OlsenasFar
Wencke BarfoedasMor
Stefan Pagels AndersenasJan
Mikkel SundøasMichael
Benedikte Maria Hedegaard MouritsenasPusle
Fritz Bjerre Donatzsky-HansenasBlop
Peter SteenPeter SteenasHans
Kristian LethasMattias
Arne SiemsenasVictor
Casper SteffensenasOliver
Neel RønholtNeel RønholtasAmalie
Lucas Marott Sandramas
Mathias Marott Sandramas
Seif Abd El-Rahmanas
Mohamed Gamalas
Terese Damsholtas
Nicolaj Stormas
Edward Betroas
Christina Ibsen Meyeras



Available Posters







Some Reviews





Search Result :

Min søsters børn i Ægypten (2004) - IMDb
Min søsters børn. a list of 6 titles created 21 Jul 2014 Watched Movies. a list of 605 ... Title: Min søsters børn i Ægypten (2004) ...
Min Søsters Børn I Ægypten - "Blops Vuggesang"
This feature is not available right now. Please try again later. Uploaded on Sep 10, 2010. Category . Music; License . Standard YouTube License
Min Søsters Børn I Ægypten - "Blops Vuggesang" - YouRepeat
Repeat Min Søsters Børn I Ægypten - "Blops Vuggesang" ... Choose your time range using the slider.
Min søsters børn i Ægypten (2004) — The Movie Database (TMDb)
Min søsters børn i Ægypten (2004) 4.8 / 10 (2 votes) Favorite; Watchlist; Videos (0) Trailers. No trailers have been added. Log in to add one. Lists (1)
Min søsters børn i Ægypten (2004) Film Altyazı
Kasper Barfoed yönettiği ve Lotte Andersen, Peter Gantzler, Niels Olsen oynadığı 2004 yapımı Min søsters børn i Ægypten Film türkçe altyazıları. Uncle ...
Min søsters børn i Ægypten - DFI
My sister's kids in Egypt / Min søsters børn i Ægypten. Kasper Barfoed (DK, 2004) Dansk. ... Duration 79 min. Production company Moonlight Filmproduction.
Watch Min søsters børn i Ægypten Online - tvduck.com
Min søsters børn i Ægypten - Uncle Erik is supposed to take the children on a vacation to Egypt, but he becomes sick.
Min søsters børn i Ægypten
Da far ved et uheld ikke kommer med flyet til Ægypten og de fem ældste unger gør, står de pludselig alene i Cairo lufthavn med en hjemsendelsestrussel ...
Min søsters børn (2001) - IMDb
Min søsters børn. 1h 13min | Family | 12 October 2001 (Denmark) Erik Lund is a professor in child psychology. When his sister and her husband go on ...
Min søsters børn i Ægypten (2004) Filmi İngilizce DivX ...
Min søsters børn i Ægypten (2004) Kasper Barfoed: IMDB Puan : 4.4: Gönderen: dpka : Dil: İngilizce: Format: SubRip: Fps: 25: CD Sayıs ...

No comments:

Post a Comment