Friday, December 4, 2015

Get Free Mig og mafiaen (1973) Online Streaming

Mig og mafiaen Online Streaming


Mig og mafiaen


Storyline Mig og mafiaen

Charmørsvindleren Victor "Viffer" Hansen (Dirch Passer), laver sammen med vennen Richard Abelsteen (Klaus Pagh) et Millionkup i Sverige, forklædt som svensk diplomat, repræsentant for kongehuset, franarrer de en italiensk forretningsmand Vittorio Fercci (Poul Bundgaard) 10 millioner svenske kroner, ved at arrangere et giftermål mellem kongen og Vittorio's datter Marcellina (Susanne Heinrich).







Mig og mafiaen


Movie details Mig og mafiaen


Release : 1973-12-14

Genre : Comedy, Family

Runtime : 93

Company : Saga Studio


Cast


Dirch PasserDirch PasserasVictor "Viffer" Hansen
Klaus PaghKlaus PaghasRichard Abelsteen - 'Viffers' ven
Tove MaësTove MaësasLilly - deres værtinde
Poul BundgaardPoul Bundgaardas
Susanne Heinrichas
Jørgen Kiilas
Ann-Mari Max Hansenas
Vera Gebuhras
Anette Karlsenas
Lisbet Lundquistas
Jane Thomsenas
Ove Verner HansenOve Verner Hansenas
Edward Flemingas
Ole IshøyOle Ishøyas
Freddy Albeckas
Otto BrandenburgOtto Brandenburgas
Per Bentzon Goldschmidtas
Poul GlargaardPoul Glargaardas
Karl SteggerKarl Steggeras
Ole MontyOle Montyas
Gotha Andersenas
Lulu Ziegleras
Harald Jørgensenas
Hannah Bjarnhofas
Preben Ravnas
Marianne Wesénas
Carl Hugo Callanderas
Ellen Margrethe Steinas
Elisabeth Nørageras
Simon Rosenbaumas
Ebba Amfeldtas
Hardy Rafnas
Henning Ørnbakas



Available Posters







Some Reviews





Search Result :

Mig og Mafiaen (1973) - Tatovøren - YouTube
Scene fra Mig og Mafiaen (1973
Mig og Mafiaen (1973) - Vindueskigger - YouTube
Scene fra Mig og Mafiaen (1973
Circle City Concepts
Circle City Concepts is a customization shop for the things you drive such as bikes, cars, trucks etc. We love what we do. WE BELIEVE WHAT YOU DRIVE IS AN
Dirch Passer - IMDb
Dirch Passer, Actor: Mig og mafiaen. Dirch Hartvig Passer was born on May 18, 1926, on Østerbro, Copenhagen, to Ragnhild Fich and Capt. Vilhelm Passer (seaman). He ...
Vera Gebuhr - Wikipedia, the free encyclopedia
Flådens blå matroser - 1937; Tag det som en mand - 1941; Frøken Vildkat - 1942; Som du vil ha' mig - 1943; Møllen - 1943; Lev livet let - 1944; Elly Petersen - 1944
Mafiaen - det er osse mig! - Wikipedia, den frie encyklopædi
Mafiaen, det er osse mig er en dansk komediefilm fra 1974 og en fortsættelse af Mig og Mafiaen. Filmen har manuskript af Lise Nørgaard og er instrueret af Henning ...
Biografier og erindringer - Forlaget mellemgaard
Biografierne er en genre med stigende popularitet. Vi har udgivet både politiske biografier og sportsbiografier.
FAQ - Farvel LicensFarvel Licens
Nu har jeg siddet og læst alle svar og spørgsmål igennem , men ikke fundet noget svar til mit spørgsmål. Jeg har lige afmeldt mig via den her side.
Ulf Pilgaard - IMDb
Ulf Pilgaard is a Danish actor. He has appeared for over 40 years in comedy plays. He also had some major film roles, such as "Nattenvagten" by Ole Bornedal.
The Sopranos - Wikipedia, den frie encyklopædi
The Sopranos er en amerikansk dramaserie skabt af David Chase. Den havde premiere på betalings-kabel-tv-kanalen HBO i USA 10. januar 1999, og sluttede sit forløb ...

No comments:

Post a Comment